loading...
آرشیو کامل موزیک
احسان بازدید : 306 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید رابطه از بهنام علمشاهی:

عشقی پیش تو شروع کردم عشقی که پر شده ازش دنیام

انقدر برام قشنگه که حالا اجازه ی ادامش و می خوام

بدون این که دست من باشه تو دست می گیرم یهو دستاتو

حتی خود توام نمی دونی چه حالی دست داده به من با تو

هر روزی از این رابطه بیشتر و بیشتر داری رو ذهن من اثر میذاری

چی دیگه از خدا بخوام بهتر از این که هیچ ارتباطی با کسی نداری

هر روزی از این رابطه بیشتر و بیشتر داری رو ذهن من اثر میذاری

 

چی دیگه از خدا بخوام بهتر از این که هیچ ارتباطی با کسی نداری

 

دانلود در ادامه مطلب

منبع: pop-music.ir

MP3 – 320

Behnam Alamshahi – Rabete

MP3 – 128

 

Behnam Alamshahi – Rabete

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 270
  • بازدید کلی : 27,963