loading...
آرشیو کامل موزیک
احسان بازدید : 753 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت

♫♫♫♫♫♫

من دلخورم توام هستی ولی باز این غرور و نشکستی

چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشات و می بستی

درگیره درده مجنونم مردم میگن که من دیونم

اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم

این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی

مگه میشه با یه خاطره سر کنی

تو می دونی من چیزی نگم بهتره

تو دنیا کی از ما عاشق تره

یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه

این اون دردیه که نمی فهمیه

یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون

گرفتس چقدر دل آسمون

دانلودادامه مطلب

منبع: pop-music.ir

MP3 – 320

Morteza Pashaei – Roozhaye Sakht

MP3 – 128

 

Morteza Pashaei – Roozhaye Sakht

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 290
  • بازدید کلی : 27,983